Skip to content

Super Bowl 2011.

08/03/2011

Geç bir yazı olabilir, ancak o kadar konuşmuştum ki yazmaktan uzaklaştım.

Amaç reklamlar mı spor mu; artık o da belirsiz.

Ben reklamları canlı izledim sadece. Bu bile size bir ipucu verebilir.

Favori reklamım Audi’ye ait.

 

Chrysler reklamı da çok iyiydi, aklımda kalan 3-5 reklamdan biriydi.

TED.com ‘Ads worth spreading’ başlığında topladığı 10 reklama Chrysler’i de dahil etmişti.

Bana göre Super Bowl zamanındaki problem şuydu ki; iki farklı marka Eminem’i kullanmıştı.

Anlık tweetlerde akarken görmüştüm:

‘Okay, I’m convinced, I’m going to buy Eminem tomorrow!’

Şükür ki Chrysler harika bir hikaye yaratmıştı ve olayların unutlmasını sağladı.

 

 

 

 

Audi reklamına dönersek,

 

 

 

 

Fonda çalan şarkı: Vera – Yaz Rüyası


No comments yet

Bir Cevap Yazın

