Skip to content

Social Media Week – Istanbul.

07/02/2011

8 ülkenin ardından 9. sırada Social Media Week’e ev sahipliği yapıyor, İstanbul.

Organizasyon ekibi McCann Ericsson Istanbul’dan.

Salı akşamı İstanbul’a dönüş yapacağım için sadece Çarşamba, Perşembe ve Cuma günkü konuşmalara katılabiliyorum. Aslında kaçırdığıma üzüldüğüm birkaç konuşma da var; ancak elden bir şey gelmiyor. Bu tarz organizasyonlar az olduğundan, haber heyecan veriyor.

 

Bir kısmını kaçıracağım düşüncesi üzücü olsa da sevindirici yanı kendi sahamızda olacak olmamız -> santralistanbul.

 

Katılacağım etkinlikleri sıralayayım istedim; hem gelenler varsa önceden haberleşmiş oluruz hem de kararsız olanlar varsa, onları harekete geçirmiş olabilirim. Kaçırmak hata olur gibi.

.

.

≠ 9 Şubat 2011

 

Sosyal Medya Gazeteciliği Öldürüyor Mu ?

Detaylar: 15:05 – 16:30, E1 – 301.

Neden ?: Konu başlığı beni heyecanlandırmaya yetmese de, değerli hocalarımızın konu üzerindeki fikirlerini merak ediyorum.

Zorunlu düzenleme: Moderatör Erkan Saka olacakmış, bugün Erkan Saka’ya doyacağız resmen!

 

 

 

Kolektif Akıldan Sosyal Medyaya

Detaylar: 16:35 – 18:00, E1 – 301.

Neden ?: Etkinliğe ilgi duymamın nedeni budur desem yeri, okulumuzun en sevdiğim öğretim üyelerinden Erkan Saka konuşmacıysa, ben oradayım demek oluyor. Konuyu incelemedim ve diğer konuşmacıların hakkını yedim; evet. Bir dönem süren dersimizdeki ‘komplo teorilerini’ beni yakalayarak anlatan biri, sosyal medya ile ilgili konuşacak. Kaçırılır mı bu hiç ?! Aynı zamanda blogu ve M. Serdar Kuzuloğlu‘nun Sosyal Medya TV programına verdiği danışmanlık desteği ile bu konularda konuşmak için biçilmiş kaftandır kendisi. Merakla bekliyorum/bekliyoruz!

 

 

 

≠ 10 Şubat 2011


Babylon: Müzik Birleştirir


Detaylar: 11:05 – 12:00, E1 – 301.



Neden?: Babylon’un bir ‘case study’ olarak masaya yatıralacağı konuşma,sevdiğim markalarla ilgili konuşmaları birkaç kat fazla dinleme isteğimin körüklemesiyle Perşembe gününün açılışı olacak.Başarılı iPhone/iPad application‘ını ve 24 yaş sınırı ile ilgili yazısıyla gözleri üzerine çeken Babylon; gün sonu toplaşmalarına, açılış ve kapanış partisine ev sahipliği yapacak yavru lounge Nublu, kulaklarımın ve klavyemin çoktan alıştığı radyo babylon ile halihazırda çevremi kuşatmıştı, bu konuşmaya kulaklarımı tıkayamazdım.


 

ntvmsnbc sunar: Sosyal Medyadan Sonra Haber ve Habercilik

Detaylar: 16:35 – 18:00, E1 – 301.

Neden?: Henüz kayıt olduğum bu etkinlikten biraz da olsa değişen mecralar ve medyanın yeniden tanımlanması gibi konulara yer verileceğini düşünerek katılmak istedim. İroniye bakın ki; Mirgün Cabas’ı twitter öncesi, sadece televizyonda gördüğüm o kıvırcık saçlı haliyle pek severdim. Bir de canlı canlı görüp dinleyelim dedim; umarım bazı sınırları aşan bir konuşma olur.


Kararsız kaldığımdan son anda fikir değişikliği olabilir.

 



≠ 11 Şubat 2011

 

Sosyal Medyada Yaratıcılık ve Yeni Anlamıyla İçerik


Detaylar: 16:35 – 18:00, E1 – 301.

 

 

 

Neden?: Konuşmacılar; Kaan Sezyum, zaytung.com, bobiler.org ve Gökhan Yücel. 


 

Daha fazla açıklamaya gerek duymadım.

.
.
Kapanış partisi 18:30da başlıyormuş.
Konuşmacıların bazılarının da katılmasını temenni ettiğim etkinlik, dinleyicilere güzel bir kaynaşma ortamı sunacağa benzer.

İşte, Nublu’ya gitmek için bir bahane daha!


İlginizi çeken başlıklara tıklayarak bilgi sahibi olabilir, ve kayıt olabilirsiniz.

 

Görüşmek üzere !

.


 

 

.


 


 

 

.

 

.
.
.
.

Dipnot: Bu blog Kaan Varnalı‘nın dersi için açılmıştı, şimdiyse onun, okulumuzdaki ayağında koordinatörlüğünü üstlendiği, ayrıca danışma kurulunda bulunduğu etkinlikle ders sonrası yazılarıma devam ediyorum. Selam ederim!

 

 

.

.

.

Fonda çalan şarkı: MGMT – Electric Feel

No comments yet

Bir Cevap Yazın

